Dr. Oetker je podjetje z dolgo in bogato zgodovino, z več kot stoletno zapuščino, ki spoštuje družinske vrednote in tradicijo, vendar je vedno usmerjeno v inovativnost, razvoj novih izdelkov, predvsem pa v vrhunsko kakovost!
Zgodovina podjetja Dr. Oetker se je začela leta 1891 v majhni sobi lekarne v Bielefeldu, kjer je dr. August Oetker je iznašel popolno formulo za pecilni prašek. Backin je za vedno spremenil način priprave sladic in v kulinariko prinesel pravo malo revolucijo. Do takrat priprava in peka
peciva nista bili prav nič preprosti in sta zahtevali veliko časa, potrpežljivosti in spretnosti, da bi s popolnim razmerjem sestavin dobili popolno sladico. Dr. August Oetker je Backin pakiral v majhne zavojčke, namenjene mešanju z natančno določeno količino moke (en funt, torej malo manj kot pol kilograma) – idealno določeno razmerje praška in moke, skupaj s kakovostnimi surovinami. S tem je vsem jamčil uspeh pri pripravi kolačev, in tako izkušene kuharice kot začetniki so z lahkoto pripravili sladice, ki se jim ni bilo mogoče upreti.
Razlogi, zaradi katerih je bil Backin poseben in zaradi česar se je razlikoval od preostalih mešanic za peko tistega časa, so bili njegov dolg rok trajanja, dejstvo, da ni spremenil okusa jedi, in pakiranje v embalaži za enkratno uporabo. Ta senzacionalna inovacija je v kratkem času osvojila srca in kuhinje milijonov ljudi. Po iznajdbi Backina je peka peciva in drugih slaščic postala vse pogostejša dejavnost številnih gospodinj po svetu.
Dr. August Oetker je bil velik inovator, a tudi strasten podjetnik, ki se je zavedal moči blagovne znamke, in je novo blagovno znamko povezal s svojim imenom kot jamstvo za vrhunsko kakovost. Dr. Oetker je hitro postal ena prvih velikih blagovnih znamk v Nemčiji, logotip silhuete ženske glave pa je postal prepoznaven in izjemno priljubljen v mnogih gospodinjstvih, kjer nihče več ni pomislil, da bi pecivo pripravil brez dragocene sestavine iz Dr. Oetkerja.
Po Backinu je Dr. Oetker nadaljeval z razvojem novih in resnično inovativnih izdelkov, ki so v kratkem času navdušili potrošnike in ljubitelje slaščic po vsem svetu. Vanilin sladkor, Gustin in puding so brezčasne klasike, ki so nastale v kuhinji Dr. Oetkerja konec 19. stoletja in ki se več kot stoletje pozneje še vedno uporabljajo v številnih gospodinjstvih po svetu in so nepogrešljive sestavine pri pripravi sladic.
Na krilih velikega uspeha in z več kot dvema milijonoma prodanih izdelkov je Dr. Oetker leta 1900 zapustil legendarno lekarno in se lotil industrijske proizvodnje – sedež podjetja je preselil v novozgrajeno tovarno v mestu Bielefeld, kjer je sedež podjetja še danes.
Ustanovitelj podjetja Dr. Oetker je hitro prepoznal in izkoristil vse možnosti oglaševanja, da bi tako razširil glas o znamki Dr. Oetker in kakovosti njenih izdelkov v čim več gospodinjstev. Razvijal je recepte in jih oglaševal v časopisih ter jih skupaj z zavojčki Backina pošiljal
gospodinjam in morebitnim potrošnikom ter tako privabil veliko novih oboževalcev. Izdelki z logotipom Dr. Oetker so bili objavljeni v sodobnih revijah, časopisih, kuharskih knjigah in brošurah, za promocije pa so uporabljali posebne kombije, v katerih so slaščičarji prikazovali načine priprave sladic z izdelki Dr. Oetker. Še posebej priljubljene in zaželene so bile kuharske knjige Dr. Oetker, in kuharska knjiga »Peka je zabavna«, prvič izdana leta 1930, je še danes najuspešnejša nemška knjiga o peki in pripravi sladic.
Dr. Oetker je podjetje z dolgo in bogato zgodovino, z več kot stoletno zapuščino, ki spoštuje družinske vrednote in tradicijo, vendar je vedno usmerjeno v inovativnost, razvoj novih izdelkov in širitev ponudbe. Od prvega zavojčka Backina pa vse do palete današnjih izdelkov je morala biti kakovost vedno vrhunska, recepti pa preverjeni in izpopolnjeni do najmanjše podrobnosti oz. sestavin. Za izpolnitev tega cilja je Dr. Oetker postavil najvišje standarde kakovosti in varnosti v proizvodnji, ki so danes veliko zahtevnejši od pravil in zakonov, ki na splošno veljajo za prehranske izdelke, predanost kakovosti pa je integrirana v celoten proizvodni proces, predvsem pa je velika skrb namenjena hranilni vrednosti izdelka, tako da so potrošnikom zagotovljeni izdelki najvišje kakovosti.
Preden pride izdelek na trg, je treba opraviti testiranja v eksperimentalni kuhinji Dr. Oetker – to je prostor, kjer nastajajo sladke čarovnije in kjer se skrbno, z ljubeznijo razvijajo raznoliki izdelki in recepti za vse priložnosti, vse kategorije potrošnikov in za vse trge.
Podjetje Dr. Oetker se je v svoji bogati zgodovini že večkrat izkazalo kot inovativno podjetje, ki ne sledi trendom, ampak jih ustvarja in ima kot vodilni na trgu odgovor na vse potrebe potrošnikov in trga.
Ker so se te potrebe z leti spreminjale, je tudi dr. Oetker je širil svojo ponudbo, tako da je sedemdeseta leta prejšnjega stoletja zaznamoval vstop na trg zamrznjene hrane, osemdeseta pa vstop na trg mueslijev z blagovno znamko Vitalis, ki je prav tako doživela velik uspeh. Dr. Oetker je kmalu postal vodilni na evropskem trgu izdelkov v kategorijah dodatkov in mešanic za kolače, sladice in pice ter se začel širiti tudi na trge izven Evrope.
Danes Dr. Oetker zaposluje več kot 11.600 ljudi po vsem svetu, ponudba pa zajema več kot 4000 izdelkov. V podjetju se zavedajo, da za uspeh na mednarodnih trgih nista dovolj samo vrhunska kakovost in široka ponudba, temveč je treba vsakemu trgu, vsaki državi, pristopiti na poseben način. Treba je poznati navade, okuse in tradicijo lokalnih potrošnikov in jim prilagoditi izdelke in recepte – za to poskrbijo lokalne pisarne v številnih državah, kjer Dr. Oetker posluje, in prav v tem se skriva razlog velikega mednarodnega uspeha podjetja Dr. Oetker in njihovih
izdelkov.
Prilagajanje slovenskemu trgu in potrebam potrošnikov
Hvala Dr. Oetker Slovenija je receptura izdelkov prilagojena potrebam potrošnikov na slovenskem trgu.
Danes je na našem trgu več kot 200 izdelkov, prilagojenih slovenskemu potrošniku in njegovim navadam - mešanice in dodatki za torte, dekoracije, sladke jedi in sladice, dodatki za pomoč pri pripravi ozimnice, Vitalis müsliji, ovseni kosmiči in globoko zamrznjene pice.
Dr. Oetker Slovenija sledi tržnim trendom in aktivno sodeluje pri oblikovanju zdravih potrošniških navad, kar dokazuje nenehno lansiranje novih linij, kot so izdelki brez glutena, Super kaše - ovseni kosmiči s sadnimi dodatki itd.
Več kot 125-letna tradicija, strast in ljubezen do sladkarij, predvsem Dr. Kakovost Oetker že od konca 19. stoletja dalje prepoznavajo generacije ljudi – slogan »Kakovost je najboljši recept« to potrjuje!