Dr. Oetker gleda čez lastna tovarniška vrata in tesno sodeluje z drugimi podjetji, zvezami, znanstvenimi inštituti in šolskimi ustanovami. Namen je soočenje z izzivi spreminjajočega se okolja in oblikovanje strategij za trajnostni razvoj podjetja.
Dr. Oetker je že od leta 2011 član Okrogle mize o trajnostnem pridobivanju palmovega olja (RSPO). Že tega leta se je tako podjetje začelo preusmerjati na nabavljanje trajnostno pridobljenega palmovega olja. Do konca leta 2012 so vsi nemški Dr. Oetkerjevi obrati pridobili certifikat RSPO. Dr. Oetker v svojih izdelkih na splošno predeluje zelo majhne količine palmovega olja.
K domači strani RSPO
Že od srede leta 1960 dalje je podjetje Dr. Oetker angažiran član Nemškega inštituta za globoko zamrzovanje, na kratko dti. Skupaj z drugimi zastopniki gospodarstva za globoko zamrzovanje med drugim sodeluje v različnih komisijah in delovnih skupinah pri strokovnih temah, specifičnih za panogo, npr. pri študiji v zvezi s klimatsko bilanco globokozamrznjene hrane.
K domači strani dti
Veseli bomo, če dovolite, da mi in naši partnerji uporabljamo piškotke in podobne tehnologije z namenom, da bi razumeli, kako uporabljate našo spletno mesto. To nam omogoča, da bolje razumemo vedenje uporabnikov in ustrezno prilagodimo naše spletno mesto. Poleg tega bi skupaj z našimi partnerji radi uporabili te podatke za namene prilagajanja ponudb na njihovih platformah. Če se s tem strinjate, kliknite »Strinjam se«. Za podrobnejše informacije glejte našo politiko zasebnosti. V zvezi s tem si lahko tudi kadar koli premislite.
Te piškotke in podobne tehnologije potrebujemo za namene omogočanja osnovnih funkcij našega spletnega mesta. Sem spada na primer shranjevanje teh nastavitev. To je nujno potrebno, zato tega ne morete izklopiti.
Poleg tega bi radi izvedeli več o tem, kako uporabljate naše spletno mesto, da bi ga lahko bolje optimizirali za vas in druge uporabnike. V ta namen uporabljamo piškotke in podobne tehnologije, ki beležijo vedenje uporabnikov in nam tako pomagajo izboljšati naše ponudbe, ki vam jih nudimo.
Da
ne
Zato da lahko naše marketinške kampanje prilagodimo vašim potrebam, zbiramo podatke o tem, kako pridete na naše spletno mesto in kako ravnate z našimi oglasi. To nam pomaga, da izboljšamo ne samo naše oglase, temveč tudi naše vsebine, ki vam jih nudimo. Naši oglaševalski partnerji te podatke uporabljajo tudi za svoje namene, npr. za to, da prilagodijo vaš uporabniški račun oziroma profil na svoji platformi.
Da
ne